Veelgestelde vragen

Algemene vragen

1Ik heb een Apple-computer, kan ik Actmanager daarmee ook gebruiken?
Absoluut! ActManager is een online cloud-oplossing, waar geen enkele plug-in voor geïnstalleerd hoeft te worden op een computer/apparaat.
2Wanneer moet ik betalen?
Je betaalt voor een periode die je zelf aangeeft bij het verlengen van je abonnement. Circa 14 dagen voordat de periode verlopen is, krijg je in ActManager een melding met de mededeling dat je abonnement bijna is verlopen. Als je periode verlopen is, kan je geen gebruik meer maken van de schrijf-functionaliteiten. De toevoeg- bewerk, en verwijder-functies zijn uitgeschakeld. Het is wel mogelijk om alle data te lezen.
3Hoe kan ik betalen?
Je kan betalen per iDEAL, PayPal, Bancontant/MisterCash en overboeking. Wij hanteren geen transactiekosten voor betalingen van abonnementsgelden.
4Is mijn data veilig bij jullie?
Jazeker! Bij ActManager is de volledige verbinding beveiligd via SSL encryptie. Je wordt automatisch doorgestuurd naar de https:// pagina, als je toevallig geen https ervoor had getypt.
5Back-uppen jullie ook de gegevens?
Ja, wij back-uppen elk uur automatisch onze database naar 2 externe locaties in andere datacentra. Hier kunnen wij 24/7 bij en in geval van nood kunnen we altijd terugdraaien naar deze back-ups. Deze back-ups zijn voor intern gebruik; helaas kunnen we niet per gebruiker een back-up terugplaatsen.
6Kan ik mijn boekingsagenda ook tonen op mijn website?
Nog niet, maar we zijn hier achter de schermen druk mee bezig. We verwachten deze feature eind 2015 te kunnen lanceren.
7Ik wil meer gegevens opslaan, kan dat?
Op dit moment nog niet. Extra informatie zal je voorlopig moeten opslaan in het veld 'Extra informatie'. We zijn druk bezig met de mogelijkheid zelf velden toe te laten voegen aan het boekingsformulier. Wordt vervolgd. ETA is eind 2015.
Geen antwoord gevonden op je vragen?

Neem contact met ons op